مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 14:452023-11-10ورزشي

معرفی برترین های کراسفیت زنان خوزستان/ یک مسئول: استقبال غیرقابل پیش بینی بود


اولین دوره مسابقات کاپ آزاد کراسفیت زنان خوزستان برگزار شد.

- معرفی برترین های کراسفیت زنان خوزستان/ یک مسئول: استقبال غیرقابل پیش بینی بود ایسنا/خوزستان اولین دوره مسابقات کاپ آزاد کراسفیت زنان خوزستان برگزار شد.

انیس قنبری در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: این رقابت ها روز پنجشنبه 18 آبان ماه با حضور 97 کراسفیت کار از شهرهای رامهرمز، ایذه، اهواز، درفول، مسجدسلیمان، بندرامام و بهبهان در اهواز برگزار شد.

وی با اشاره به استقبال بسیار خوب و غیرقابل پیش بینی شرکت کنندگان از اولین مسابقات کراسفیت زنان در استان خوزستان، عنوان کرد: در پایان این مسابقات 10 نفر به فینال راه یافتند که آذرماه در انتخابی استان جهت شرکت در مسابقات کشوری با هم به رقابت خواهند پرداخت.

مسئول برگزاری مسابقات کراسفیت زنان در خوزستان بیان کرد: پگاه صالحی، سارا منجزی، وفا جادری، مها آلبوغبیش، نگار لرکی، مانیا نگراوی، زهرا قناد،آرزو آسیابی، صدیقه باورصاد و نسترن یوسف زاده، 10 ورزشکار برتر این دوره از رقابت ها هستند.

وی همچنین با اشاره به برگزاری لیگ کراسفیت در استان، گفت: مسابقات کراسفیت زنان خوزستان با حضور 9 از دی ماه آغاز خواهد شد.

قنبری با بیان این که آینده کراسفیت در بخش زنان در خوزستان روشن است، خاطر نشان کرد: خوشبختانه در این بخش استعدادهای خوبی دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برترین های کراسفیت زنان خوزستان/ یک مسئول: استقبال غیرقابل پیش بینی بود

معرفی برترین های کراسفیت زنان خوزستان/ یک مسئول: استقبال غیرقابل پیش بینی بود