مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 19:502023-11-02اقتصادي

مازندران با ورود به بازار سرمایه به استان بزرگ اقتصادی تبدیل می شود


کم کاری در بازار بورس مازندران مشهود است اما مازندران برای قرار گرفتن در تراز استان های بزرگ اقتصادی، هیچ راهی جز ورود به بازار سرمایه ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابلسر، سیدمحمود حسینی پور شامگاه امروز در همایش بورس و تامین مالی با تاکید بر اینکه ورود مازندران به بازار سرمایه و بورس ضرورتی اجتناب ناپذیر است، اظهار کرد: توزیع عادلانه ثروت از طریق گسترش مالکیت عمومی و ایجاد احساس مشارکت عمومی از طریق ورود به بازار بوری میسر می شود.

وی افزود: استان مازندران کمی از مزایای بورس غفلت کرده است و صرفا به روش های سنتی مانند تامین مالی از طریق بانک ها می پردازد.

استاندار مازندران ادامه داد: سیاست گذاری بانک ها در پرداخت تسهیلات، بسیاری از سرمایه گذاران را در سال های اخیر دچار مشکل کرده و ورود به بازار بورس برای کاهش ریسک های سیستماتیک و فعالیت های ایمن لازم است.

*برنج هایی که بی پشتوانه انبار می شوند حسینی پور با بیان اینکه سرمایه عظیمی در دستان کشاورزان مازندران قرار دارد که در کشور و حتی دنیا برندی برای این استان محسوب می شود، گفت: در هر شالیکوبی استان 2 تا 4 هزار تن برنج بدون پشتوانه سرمایه گذاری انباشت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران با ورود به بازار سرمایه به استان بزرگ اقتصادی تبدیل می شود

مازندران با ورود به بازار سرمایه به استان بزرگ اقتصادی تبدیل می شود