مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 08:252023-11-08سياسي

بازرسی از وضعیت ایمنی 250 مدرسه و مرکز آموزشی اردبیل


با ورود معاونت حقوق عامه دادستانی به موضوع ضرورت ارتقای ایمنی مساجد و اماکن مذهبی و عمومی، 250 مدرسه و مرکز آموزشی در گام اول مورد بررسی قرار گرفت.

- ایسنا/اردبیل با ورود معاونت حقوق عامه دادستانی به موضوع ضرورت ارتقای ایمنی مساجد و اماکن مذهبی و عمومی، 250 مدرسه و مرکز آموزشی در گام اول مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز رسانه دادستانی اردبیل، مرادی معاون حقوق عامه دادستان مرکز استان با اشاره به ضرورت صیانت از حقوق عامه در ارتباط با ایمنی اماکن عمومی، افزود: به لحاظ ضرورت رعایت استانداردهای ایمنی در اماکن عمومی به منظور پیشگیری از حوادث ناگوار و با عنایت به ماموریت محوله به سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل مبنی بر ضرورت بازدید فنی از اماکن عمومی و اعلام نواقص موجود و همچنین آموزش رایگان استانداردها و نکات ایمنی به متولیان و مسئولین امر از باب رعایت و صیانت از حقوق عامه، تا پایان مهر ماه سال 1402 در مجموع تعداد 250 باب از مدارس و مراکز آموزشی شهرستان اردبیل مورد بازرسی قرار گرفت.

وی افزود: ضمن بررسی قدمت، عمر و سازه ساختمان ها، نواقص موجود از قبیل فقدان یا کمبود راه خروج اضطراری، سیستم اعلام حریق، سیستم آب آتش نشانی، جان پناه، سنسور نشتی گاز، شیر قطع گاز برقی خودکار، سنسور قطع خودکار گاز حساس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرسی از وضعیت ایمنی 250 مدرسه و مرکز آموزشی اردبیل

بازرسی از وضعیت ایمنی 250 مدرسه و مرکز آموزشی اردبیل