مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 14:252023-10-24سياسي

تاکید بر مسئولیت سازمان ها و نهادهای بین المللی برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی


رییس جمهور با اشاره به شکست تلاش های دشمنان برای توقف پیشرفت های ایران گفت : ظرفیت های گسترده اقتصادی و علمی در ایران، بستر مناسبی برای گسترش مناسبات و تامین منافع ایران و اسلونی است و دستگاه های مسئول در دو کشور باید برای بهره گیری از این ظرفیت ها و ارتقای .

- رییس جمهور با اشاره به شکست تلاش های دشمنان برای توقف پیشرفت های ایران گفت : ظرفیت های گسترده اقتصادی و علمی در ایران، بستر مناسبی برای گسترش مناسبات و تامین منافع ایران و اسلونی است و دستگاه های مسئول در دو کشور باید برای بهره گیری از این ظرفیت ها و ارتقای سطح روابط گام های اساسی بردارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی صبح امروز سه شنبه در آیین دریافت استوارنامه ایگور یوکیج سفیر جدید اسلوونی سطح روابط دو کشور در بخش های مختلف را خوب اما ناکافی دانست و بر لزوم تلاش برای ارتقای سطح تعاملات و توسعه روابط فیمابین تاکید کرد.

رییس جمهور با اشاره به شکست تلاش های دشمنان برای توقف پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران گفت : ظرفیت های گسترده اقتصادی و علمی در ایران، بستر مناسبی برای گسترش مناسبات دو کشور و تامین منافع دو ملت است و دستگاه های مسئول در دو کشور باید برای بهره گیری از این ظرفیت ها و ارتقای سطح روابط گام های اساسی بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر مسئولیت سازمان ها و نهادهای بین المللی برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی

تاکید بر مسئولیت سازمان ها و نهادهای بین المللی برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی