مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 23:102023-11-14سياسي

آیت الله جاودان: تمام کلمات و نگاه های ما روزی مورد سوال قرار می گیرد


آیت الله جاودان استاد برجسته اخلاق در دیدار با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه تمام کلمات، نگاه ها و شنیدن های ما ضبط شده و مورد سوال قرار می گیرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، آیت الله محمدعلی جاودان در دیدار مدیران استانی خبرگزاری فارس ضمن توصیه های اخلاقی و با اشاره به اینکه همه اعمال و رفتار انسان ثبت و ضبط می شود، اظهار کرد: در روز قیامت نسبت به تمام اعمال و حرکات از انسان سوال می شود و ذره ای از کارها از بین نمی رود لذا انسال درمورد همه حرکات خود مسؤول است.

وی گفت: به ازای تمام لحظات خود باید جواب دهیم؛ برای هر کلمه ای و هر گفتن، شنیدن و نوشتن سوال می شود و همه اعمال کوچک و بزرگ دقیق محاسبه می شود و اعمالی مثل امر به معروف که با نیت خوب و برای رضای خدا انجام شود، مقبول درگاه حق واقع می شود.

این استاد اخلاق با تاکید بر اینکه همه کارها را برای رضای خدا انجام دهیم، ادامه داد: رضایت خداوند را در تمام امور زندگی مد نظر قرار دهیم همچنین تمام کارهای خوبی را که روزانه انجام می دهیم، وظیفه خود بدانیم و بر حسب وظیفه کار کنیم.

آیت الله جاودان تصریح کرد: از راه های نجات انسان در روز قیامت این است که در قدم اول گناه نکنیم و در ادامه برای رضای خدا و بر حسب وظیفه و با نیت خوب، کار انجام دهیم که در این صورت می توانیم از سوال و جواب قیامت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله جاودان: تمام کلمات و نگاه های ما روزی مورد سوال قرار می گیرد

آیت الله جاودان: تمام کلمات و نگاه های ما روزی مورد سوال قرار می گیرد