مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 10:502023-10-29دانش

بورسیه صنعت؛ پایان قصه فارغ التحصیلان بیکار


بورسیه صنعت به دانشجویانی ارائه داده می شود که از رتبه کنکور خوبی برخوردار بوده و موفق به دریافت پذیرش بورسیه تحصیلی از یک دانشگاه معتبر شدند، - گروه دانشگاه خبرگزاری فارس _  بسیاری از افراد پس از گرفتن مدرک دیپلم، تمایل به ادامه تحصیل در دانشگاه ها دارند و می خواهند در حین تحصیل از حقوق هم بهره مند شوند، اما به دلیل عدم آشنایی با شرایط دریافت و نحوه اقدام برای دریافت بورسیه های مختلف دچار مشکل شده و موفق به تحصیل در دانشگاه مورد نظر خود نخواهند شد؛ بورسیه صنعتی می تواند برای این افراد بسیار کمک کننده و مفید واقع شود.

ـ مهارت محور شدن دانشگاه ها چگونه انجام می شود؟ مهارت محور شدن دانشگاه ها و آموزش نیازمحور براساس آمایش یکی از برنامه های مهم وزارت علوم است که در قالب برنامه توسعه هفتم کشور در مجلس نیز در حال تصویب و بررسی است.

در یکی از بندهای برنامه هفتم توسعه پیشنهاد شده است که با گذشت 6 ماه از تصویب این برنامه، دانشگاه ها اعم از دانشگاه های تحت نظارت وزارت علوم یا دانشگاه های علوم پزشکی مسیر خود را در راستای آموزش نیازمحور و مهارت محور مدیریت کنند.

اجرای کامل طرح مهارت محوری در دانشگاه ها باید دستگاه های دیگر نیز با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری همکاری کنند تا بتوانند دانشجویان را برای دوره های کارورزی، کاربینی و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بورسیه صنعت؛ پایان قصه فارغ التحصیلان بیکار

بورسیه صنعت؛ پایان قصه فارغ التحصیلان بیکار