مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 14:402023-10-27سياسي

انتقاد آل هاشم از وضعیت نامطلوب سنگ فرش های ارک و ولیعصر تبریز


امام جمعه تبریز با انتقاد از وضعیت نامطلوب اجتماعی سنگ فرش های ارک و ولیعصر تبریز گفت: در این مکان ها برخی دختران و زنان رفتارهای می کنند که دور از شان و رفتار یک زن و قابل تاسف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام و سیدمحمدعلی آل هاشم امروز در خطبه اول نماز جمعه این هفته تبریز در مصلای امام خمینی(ره) این شهر  با انتقاد از وضعیت نامطلوب اجتماعی( بی حجابی و رفتار زننده) در برخی مناطق تبریز اظهار کرد: در سنگ فرش هایی ارک و ولیعصر تبریز برخی دختران و زنان رفتارهای می کنند که دور از شان رفتار یک زن و قابل تاسف است.

  وی افزود: در جامعه می بینیم برخی زنان برای دیگران آرایش می کنند! ای خانم ها و آقایان پس غیرت کجا رفت؛ اصلا مساله شرعی را بگذاریم کنار پس این غیرت و نجابت کجا رفت؟  امام جمعه تبریز با بیان اینکه امیرالمومنین(ع) فرمودند بهترین زنان پنج دسته اند، ادامه داد: زنانی که ساده هستند، بی آلایش و دل رحم و خوش خو و خوش اخلاق، همدل و همراه، مدافع همسر در نبود او باشد.

توصیه  ازدواجانه امام جمعه تبریز در بخش دیگر خطبه ها با اشاره به اینکه وقتی فردی اقدام به ازدواج می کند، خانواده باید قبل از ازدواج زمینه دیدار دختر و پسر را فراهم کنند، گفت: برخی افراد غیرتمند اجازه نمی دهند خواستگار دخترش را ببینید در حالی که این دستور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد آل هاشم از وضعیت نامطلوب سنگ فرش های ارک و ولیعصر تبریز

انتقاد آل هاشم از وضعیت نامطلوب سنگ فرش های ارک و ولیعصر تبریز