مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 14:202023-10-23سياسي

توسعه فضای فیزیکی کتابخانه ها نیازمند ورود خیرین است


توسعه فضای فیزیکی کتابخانه های عمومی در کردستان نیازمند ورود خیرین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهگلان، حمید معتصمی در دومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان دهگلان با اشاره به اینکه زیربنای اصلی فرهنگ در جامعه مقوله کتاب و کتابخوانی است، گفت: ایجاد زیرساخت های لازم به منظور ترویج مطالعه امری ضروری است.

وی عنوان کرد: بر اساس نظرات کارشناسان، بهترین دوره برای نهادینه سازی فرهنگ کتابخوانی در میان کودکان در سنین 4 تا 6 سال است و در این برهه زمانی کودک به راحتی جذب کتاب و کتابخوانی می شود.

فرماندار دهگلان ادامه داد: بر این اساس توجه به جذب کودکان به کتابخانه های عمومی و توسعه بخش کودک در این نهاد فرهنگی بسیار اثرگذار است و در این زمینه باید سرمایه گذاری های اساسی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه متاسفانه سرانه زیربنای کتابخانه های عمومی در شهرستان دهگلان پایین است، افزود: در این زمینه شهرداری دهگلان تعهداتی به منظور ساخت و راه اندازی کتابخانه داده است که باید به آن جامعه عمل بپوشاند.

معتصمی گفت: شهر بلبان آباد در این شهرستان با وجود داشتن افراد تحصیلکرده و بسیار نخبه فاقد کتابخانه عمومی است و متولیان و مسوولان در این شهر باید هر چه سریعتر فضا و مکانی برای راه اندازی کتابخانه فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه فضای فیزیکی کتابخانه ها نیازمند ورود خیرین است

توسعه فضای فیزیکی کتابخانه ها نیازمند ورود خیرین است