مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 11:352023-11-12سياسي

کشتارگاه دام بیرجند پلمب شد


دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی گفت: کشتارگاه دام بیرجند واقع در روستای حسین آباد سادات به منظور حفظ بهداشت غذایی شهروندان پلمب شد.

- حجت الاسلام علی نسایی زهان، امروز یکشنبه 21 آبان اظهار کرد: بهداشت غذایی جامعه خطر قرمز دستگاه قضایی در خراسان جنوبی است.

وی با اشاره اینکه هر جا تشخیص دادیم که بهداشت غذایی مردم در خطر است براساس ماده 688 قانون تعزیرات اقدام خواهیم کرد، تصریح کرد: هر زمان که این مجموعه مشکلات محیط زیستی خود را رفع کند بی شک مجدد می تواند فعالیت خود را ادامه دهد.

دادستان عمومی و انقلاب بیرجند با اشاره به مشکلات زیست محیطی کشتارگاه نیمه صنعتی بیرجند واقع در روستای حسین آباد سادات گفت: اخطار، تذکر و مهلت به متولی کشتارگاه داده شد ولی متأسفانه مشکلات بهداشتی خود را رفع نکرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کل خراسان جنوبی،وی اظهارکرد: استعلام هایی که از محیط زیست خراسان جنوبی گرفته شده نشان می دهد به خاطر دفع غیر بهداشتی این کشتارگاه خاک های اطراف و آب های زیرزمینی آلوده شده است.

حجت الاسلام نسایی زهان با بیان اینکه پلمب کشتارگاه برای حفظ بهداشت عمومی شهروندان بوده است گفت: در این راستا برای رفع مشکلات مردم در زمینه کشتار دام هایشان تدبیری شده و برای قصاب ها نیز تمهیداتی اندیشیده شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتارگاه دام بیرجند پلمب شد

کشتارگاه دام بیرجند پلمب شد