مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 10:502023-11-15اقتصادي

راهداری: محور ارومیه-قوشچی ایمن سازی می شود


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در راستای افزایش سطح ایمنی جاده ها و محورهای حادثه خیز، 2 کیلومتر نیوجرسی و بیش از 500 عدد میله جدا کننده ترافیکی به طول 15 کیلومتر در محور قوشچی جاگذاری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به کاهش خطرات محورهای مواصلاتی حوزه استحفاظی سلماس اظهار داشت: طی 7 ماهه گذشته از سال جاری در راستای افزایش سطح ایمنی جاده ها و محورهای حادثه خیز، 2 کیلومتر نیوجرسی و بیش از 500 عدد میله جدا کننده ترافیکی به طول 15 کیلومتر در محور قوشچی جاگذاری شده است.

  وی افزود: به منظور کاهش خطرات احتمالی، 200 عدد چراغ چشم گربه ای در سه راهی پهلی و 400 عدد رفلکتور نیوجرسی نیز در این محور نصب شده است.

  دست نشان با اشاره به اینکه افزایش دید باعث کاهش خطرات جاده ای می شود،گفت: در این ارتباط نیز روشنایی 10 کیلومتر از این مسیر اورهال شده است.

  این مقام مسئول ادامه داد: از آغاز سال جاری تعریض و ترانشه برداری یک و نیم کیلومتر محور قوشچی، تعریض محدوده آغ زیارت تا سه راه مغول با اعتباری بیش از 27 میلیارد تومان و تعریض 26 دهانه پل محدوده راهدارخانه تا شریف آباد به پایان رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهداری: محور ارومیه-قوشچی ایمن سازی می شود

راهداری: محور ارومیه-قوشچی ایمن سازی می شود