مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 14:252023-11-04سياسي

دانشجویان باید خود را ملزم به مشارکت های سیاسی و اجتماعی بدانند


امروز با توجه به شرایط موجود لازم است فضای نخبگانی با هدف مشارکت حداکثری دانشجویان فضایی باز باشد؛ از طرفی بخشی از دانشجویان خود را ملزم به ورود در عرصه های سیاسی و اجتماعی نمی دانند که این می تواند آسیب زا باشد.

- ایسنا/قم امروز با توجه به شرایط موجود لازم است فضای نخبگانی با هدف مشارکت حداکثری دانشجویان فضایی باز باشد؛ از طرفی بخشی از دانشجویان خود را ملزم به ورود در عرصه های سیاسی و اجتماعی نمی دانند که این می تواند آسیب زا باشد.

دکتر عبدالرضا کریمی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه صنعتی قم در گفت وگو با ایسنا به مناسبت 13 آبان ماه، عنوان کرد: 13 آبان روز مقاومت و ورود دانشجویان و نخبگان به صحنه، نوید پیروزی انقلاب اسلامی بود، مقاومت های امروز مردم غزه هم می تواند نویدی برای پیروزی آینده مردم مظلوم غزه و محو اسراییل از صحنه روزگار باشد.

وی ادامه داد: جامعه نخبگانی و دانشجویان پیرو خط امام در پیشرفت کشور و در تعیین سرنوشت ملت ما در آن مقطع زمانی نقش کلیدی داشتند، دانشجویانی که به صورت هدفمند پیگیر مسائل انقلاب و در میدان عمل حاضر بودند.

کریمی یادآور شد: امروز با توجه به شرایط موجود لازم است فضای نخبگانی با هدف مشارکت حداکثری دانشجویان فضایی باز باشد؛ از طرفی بخشی از دانشجویان خود را ملزم به ورود در عرصه های سیاسی و اجتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان باید خود را ملزم به مشارکت های سیاسی و اجتماعی بدانند

دانشجویان باید خود را ملزم به مشارکت های سیاسی و اجتماعی بدانند