مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 07:502023-11-19سياسي

ایـنـجـا فـقـط درس نـخـوانـیـد


شماره 906 روزنامه شریف، با موضوع «اینجا فقط درس نخوانید»؛ نگاهی به ساختمان کتابخانه مرکزی به بهانه هفته کتاب و کتابخوانی، منتشر شد.

- شماره 906 روزنامه شریف، با موضوع اینجا فقط درس نخوانید ؛ نگاهی به ساختمان کتابخانه مرکزی به بهانه هفته کتاب و کتابخوانی، منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، نیازی که احساس نمی شود عنوان سرمقاله این شماره از نشریه است که به قلم محمدعلی بلندزاده نوشته شده است.

سفر در زمان/ بازنشر به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی ، گنج زیرزمینی/ در طبقه منفی یک ساختمان کتابخانه، چه می گذرد؟ ، فراتر از کتابخانه / گفت وگو با دکتر فرنوش رقابی معاون کتابخانه مرکزی دانشگاه ، به وقت کتاب/یک هفته مهربانی با یار مهربان ، پای درس نور/ مروری بر فعالیت های کانون قرآن و عترت دانشگاه در هفته قرآنی دانشگاه ها ، یک بازدید متفاوت/ بازدید دانش آموزان مدرسه شهدای شریف کهریزک از دانشگاه ، یک مسیر طولانی / روایت چند سال تلاش عده ای از دختران خوابگاهی درباره افزایش سقف تردد به خوابگاه ، فلسفه در دانشگاه صنعتی، چرا؟! / به بهانه 18 نوامبر، روز جهانی فلسفه ، بازی بزرگ / نگاهی به قرارداد سایکس ـ پیکو و نتایج آن ، پسا طوفان / چرا اسراییل دیگر به روزهای قبل از 7 اکتبر 2023 باز نخواهد گشت؟ و یا اسمش را عوض کنید، یا رسمش را / در حاشیه سیزده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایـنـجـا فـقـط درس نـخـوانـیـد

ایـنـجـا فـقـط درس نـخـوانـیـد