مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 07:152023-11-20پزشكي

رهایی از بیماری های بزرگ با کمک مواد غذایی کوچک


نتایج پژوهش جدید نشان داده است که گنجاندن بیشتر آجیل، لوبیا و غلات کامل در رژیم غذایی فرد می تواند به نتایج بهتری برای سلامتی منجر شود.

- ایسنا/خراسان رضوی نتایج پژوهش جدید نشان داده است که گنجاندن بیشتر آجیل، لوبیا و غلات کامل در رژیم غذایی فرد می تواند به نتایج بهتری برای سلامتی منجر شود.

نتایج تجزیه و تحلیلی که در نشریه BMC Medicine منتشر شد، با استفاده از داده های 37 مطالعه، به شواهدی اضافه کرد که مصرف کمتر غذاهای حیوانی به ویژه گوشت های فرآوری شده و جایگزینی آنها با غلات کامل، حبوبات و آجیل می تواند کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی و دیابت نوع 2 را کاهش دهد.

چی سان، دانشیار تغذیه و اپیدمیولوژی در دانشکده هاروارد گفت: نتایج این پژوهش مفید است زیرا جزییات آن نشان می دهد که کدام تغییرات رژیمی به شدت با سلامتی بهتر مرتبط است.

آجیل، لوبیا و غلات کامل، همه منابع عالی از مواد مغذی هستند که می توانند به بهبود سلامت کلی کمک کنند.

به عنوان مثال، غذاهای سبوس دار، انتخاب های خوبی برای رژیم غذایی مغذی هستند زیرا فیبر، ویتامین ها، مواد معدنی و سایر مواد مغذی را فراهم می کنند.

آنها می توانند به کنترل سطح کلسترول، وزن و فشار خون کمک کنند و خطر ابتلا به دیابت، بیماری قلبی و سایر شرایط را کاهش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهایی از بیماری های بزرگ با کمک مواد غذایی کوچک

رهایی از بیماری های بزرگ با کمک مواد غذایی کوچک