مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 14:302023-11-05اقتصادي

مشکل به روز نبودن تجهیزات آزمایشگاهی چیست؟


تجهیزات آزمایشگاهی از ملزومات تحقیق و پژوهش برای پژوهشگران است، در حال حاضر برخی از تجهیزات آزمایشگاهی فرسوده شده اند و به گفته مسؤولان، بودجه ای که در نظر گرفته شده کفاف خرید تجهیزات آزمایشگاهی جدید و تعمیر تجهیزات فرسوده را نمی دهد.

- گروه دانشگاه خبرگزاری فارس _ فرسودگی آزمایشگاه ها باعث آسیب به آزمایشگر می شود؛ با تجهیز کردن و بروزکردن آزمایشگاه ها از خطرات جدی در آزمایشگاه جلوگیری می شود و بروز بودن تجهیزات باعث عملکرد بهتر دانشجویان است.

مسؤولان باید یک تصمیم جدی در رابطه با بازسازی آزمایشگاه بگیرند، دانشجویان نباید استرس این موضوع را داشته باشند که خدایی نکرده سقف آزمایشگاه یا دانشگاه روی سرشان بریزد، باید کاری کنند که آزمایشگر از صدمه در امان باشد.

این بخشی از صحبت های دانشجویی است که از تجهیز و به روز کردن آزمایشگاه ها ناراضی است.

محدثه رمضانی در رابطه با فرسودگی آزمایشگاه دانشگاه خود گفت: من به عنوان دانشجوی علوم پزشکی، در ابتدای ترم تا به امروز که ترم 3 هستم شاهد تجهیزات نامناسب و ناقص در آزمایشگاه بوده ام به طوری که در برخی از مواقع برای اینکه بخواهیم کار آزمایشگاهی را پیش ببریم مجبور هستیم با همکلاسی های خود تجهیزات آزمایشگاه را خود تهیه کنیم و دانشگاه در این مورد به ما کمکی نکرد و بودجه خود را به تجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل به روز نبودن تجهیزات آزمایشگاهی چیست؟

مشکل به روز نبودن تجهیزات آزمایشگاهی چیست؟