مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 16:202023-11-21بين الملل

تاکتیک جدید روسیه تضعیف پدافند اوکراین با حملات پهپادی است


در گزارش به روز شده رکن اطلاعات وزارت دفاع انگلیس که سه شنبه منتشر شد، آمده است که توقف پرتاب موشک از سوی روسیه نشان دهنده ذخیره سازی این تسلیحات برای حملات آینده علیه زیرساخت های اوکراین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دستگاه اطلاعاتی انگلیس روز سه شنبه اعلام کرد که روسیه در تاکتیک جدید خود موشک های کروز خود را برای حمله به زیرساخت های اوکراین ذخیره می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه یورو پرس رکن اطلاعات وزارت دفاع  انگلیس اعلام کرد که توقف پرتاب موشک از سوی روسیه نشان دهنده ذخیره سازی برای حملات آینده علیه زیرساخت های اوکراین است.

در حملات هوایی اخیر به اوکراین، روسیه از پهپادهای تهاجمی انتحاری  استفاده کرده و از تاکتیک قبلی خود برای استفاده از موشک های کروز فاصله گرفته است.

اطلاعات به روز رسانی شده رکن اطلاعات وزارت دفاع انگلیس نشان می دهد که توقف پرتاب های موشکی روسیه نشان دهنده ذخیره سازی راهبردی برنامه ریزی شده برای هدف قرار دادن و تضعیف تأاسیسات انرژی و سایر زیرساخت های حیاتی اوکراین است.

روسیه در روزهای اخیر 50 پهپاد انتحاری به سمت کی یف پرتاب کرد.

یکی از اهداف روسیه تضعیف پدافند هوایی اوکراین و شکل دادن به فضای نبرد قبل از حملات زمستانی هماهنگ علیه زیرساخت های انرژی اوکراین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکتیک جدید روسیه تضعیف پدافند اوکراین با حملات پهپادی است

تاکتیک جدید روسیه تضعیف پدافند اوکراین با حملات پهپادی است