مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 11:352023-10-24سياسي

سازوکار مجلس برای تقویت کمی و کیفی بسیج مستضعفین


نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای سازوکاری برای تقویت کمی و کیفی بسیج مستضعفین را تعیین کردند که از جمله آن مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی در فضای حقیقی و مجازی است.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای سازوکاری برای تقویت کمی و کیفی بسیج مستضعفین را تعیین کردند که از جمله آن مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی در فضای حقیقی و مجازی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس در جلسه علنی نوبت صبح امروز و در ادامه بررسی جزییات لایحه برنامه هفتم توسعه، بند الحاقی 1 ماده 102 را تصویب کردند.

بندالحاقی1- به منظور تقویت کمی و کیفی بسیج مستضعفین و اجرای فرمان اعتلای بسیج و نقش آفرینی بیشتر نیروهای مردمی در تمامی عرصه های گام دوم انقلاب اسلامی (از جمله امنیت، دفاع، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و علمی) دولت مکلف است با تأمین منابع و پشتیبانی های لازم در طول اجرای برنامه نسبت به موارد ذیل اقدام نماید: 1- جذب، آموزش، سازماندهی، حفظ انسجام و نقش آفرینی تا تحقق بسیج ده ها میلیونی 2- مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی در فضای حقیقی و مجازی 3- ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی و کمک به مقابله با ناهنجاریها و آسیبهای اجتماعی با تأمین بسترهای لازم و ظرفیتهای مردمی 4- ارتقای کمی و کیفی نقش و فعالیت های بسیج با تعامل دستگاه های اجرایی ذیربط از بسیج ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازوکار مجلس برای تقویت کمی و کیفی بسیج مستضعفین

سازوکار مجلس برای تقویت کمی و کیفی بسیج مستضعفین