مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 18:052023-11-06اقتصادي

تشریح آخرین وضعیت مترو پرند و مترو پردیس از زبان استاندار تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، علیرضا فخاری استاندار تهران عصر امروز  درخصوص وضعیت متروی پرند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ایستگاه مترو پرند مراحل پایانی کار را طی می کند، اما در حوزه های انتقال و تاسیسات مرتبط با برق مشکلاتی پیش آمد که مجری و پیمانکار این طرح به زمانبندی جدیدی رسیدند که به احتمال زیاد تا این لحظه باید این کار به پایان رسیده باشد.

وی گفت: به زودی باید متروی پرند به زیر بار نقل و انتقال مسافر برود و ما امیدواریم که این اقدام هرچه زودتر صورت بپذیرد، زیرا این پروژه بالای 96 تا 97 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

استاندار تهران تصریح کرد: تجهیزات جانبی که در حوزه سیگنالینگ و غیره نیاز بوده برای این پروژه تامین شده که جا دارد از مسوولان شهرداری تهران، مترو و قرارگاه خاتم الانبیاء برای این همکاری تقدیر کنیم.

    ساخت متروی پردیس در اولویت است فخاری درخصوص وضعیت نامناسب حمل و نقل بین شهری شهروندان پردیسی و نیاز به احداث هرچه سریعتر متروی تهران_پردیس، ابراز کرد: نیاز اصلی و از عوامل توزیع جمعیت در سطح، حمل و نقل است و ما قطع به یقین برای مردمی که در شهرستان پردیس زندگی می کنند و کارشان در تهران است، باید ابزار و لوازم لازم حمل و نقل را بصورت عمومی فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح آخرین وضعیت مترو پرند و مترو پردیس از زبان استاندار تهران

تشریح آخرین وضعیت مترو پرند و مترو پردیس از زبان استاندار تهران