مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 15:552023-11-21حوادث

پاک سازی 50 محل دپو سوخت/ 7 میلیارد تومان سوخت و 32 خودرو کشف و توقیف شد


فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به پاک سازی 50 محل دپو سوخت قاچاق، گفت: هفت ملیارد تومان سوخت و 32 خودروی شوتی کشف و توقیف شد.

- ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به پاک سازی 50 محل دپو سوخت قاچاق، گفت: هفت ملیارد تومان سوخت و 32 خودروی شوتی کشف و توقیف شد.

سردار علی اکبر جاویدان، امروز (سی آبان ماه)، با اعلام این خبر افزود: در راستای مقابله جدی با قاچاق سوخت و مبارزه با قاچاقچیان فرآورده های نفتی، عملیات ضربتی در قالب طرح مقابله با قاچاق سوخت در مناطق روستایی پشتکوه، جلابی و حسنلنگی از توابع شهرستان بندرعباس اجرا شد.

وی افزود: ماموران تیم عملیاتی یگان امداد و عوامل پاسگاه های جلابی حسنلنگی، شمیل، قلعه قاضی و تخت روز گذشته ضمن هماهنگی با مقام قضایی به محل اعزام و با همکاری عملیاتی ماموران پلیس آگاهی، پلیس اطلاعات، پلیس امنیت اقتصادی و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در بازرسی از چند بارانداز و محل دپو 200 هزار لیتر گازوییل قاچاق و 32 دستگاه خودروهای شوتی حامل و فعال در قاچاق سوخت کشف و توقیف شد.

این مقام انتظامی استان هرمزگان عنوان کرد: در این طرح 50 محل دپو سوخت پاکسازی و تعداد 18 عدد مشک های ماری و مقادیری مشروبات الکلی کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاک سازی 50 محل دپو سوخت/ 7 میلیارد تومان سوخت و 32 خودرو کشف و توقیف شد

پاک سازی 50 محل دپو سوخت/ 7 میلیارد تومان سوخت و 32 خودرو کشف و توقیف شد