مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 10:502023-11-20سياسي

مداحان سرشناس فاطمیه اول در هیأت بنی فاطمه اصفهان می خوانند


مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت زهرا(س) در فاطمیه اول به روایت 75 روز با مرثیه خوانی مداحان سرشناس کشورمان به مدت 5 شب در هیأت بنی فاطمه(س) اصفهان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت زهرا(س) در فاطمیه اول به روایت 75 روز با سخنرانی حجت الاسلام محمدمهدی ماندگاری و مرثیه خوانی مداحان سرشناس کشورمان به مدت 5 شب در هیأت بنی فاطمه(س) اصفهان برگزار می شود.

در این مراسم بناست، سعید حدادیان، مهدی رسولی، سجاد محمدی، صابر خراسانی، مهدی رعنایی، محمدحسین حدادیان، امین شادکام و محمد یزدخواستی مرثیه خوانی کنند.

در یکی از شب های این مراسم ویژه گرامیداشت شهدای غزه برگزار و در آن بناست خالد قدومی نماینده جنبش حماس در ایران به سخنرانی بپردازد و در خصوص آخرین وضعیت جبهه فلسطین گزارشی به اهالی هیأت ارائه کند.

مراسم عزاداری هیأت بنی فاطمه(س) از اول تا پنجم آذرماه به مدت 5 شب از ساعت 19:30 در حسینیه این هیأت واقع در خیابان ابن سینای اصفهان برپا می شود.

همچنین قافله عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) روز دوشنبه 6 آذر از ساعت 8:30 صبح از حسینیه بنی فاطمه(س) اصفهان به سمت مدرسه علمیه صدر بازار بزرگ اصفهان حرمت خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مداحان سرشناس فاطمیه اول در هیأت بنی فاطمه اصفهان می خوانند

مداحان سرشناس فاطمیه اول در هیأت بنی فاطمه اصفهان می خوانند