مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 13:402023-10-29سياسي

آغاز ثبت نام ازدواج دانشجویی از امروز


ثبت نام اولیه برای شرکت در برنامه ازدواج دانشجویی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها از امروز یکشنبه هفتم آبان آغاز می شود.

- ثبت نام اولیه برای شرکت در برنامه ازدواج دانشجویی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها از امروز یکشنبه هفتم آبان آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دانشجویان متقاضی شرکت در مراسم ازدواج دانشجویی از امروز می توانند به مراجعه به درگاه ازدواج دانشجویی نسبت به ثبت اطلاعات اولیه خود اقدام کنند.

بر اساس اعلام نهاد رهبری در دانشگاه ها، اول آذر ماه سال جاری زوجین دانشجو به مشهد اعزام می شوند و اجرای رسمی دوره بیست ششم نیز بعد از ثبت نام زوجین برگزار می شود.

نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها تاکید کرد؛ با حمایت از مجموعه های مختلف به حداکثر تقاضاها برای ازدواج دانشجویی پاسخ می دهیم بر این اساس محدودیت برای ثبت نام نخواهیم داشت.

این نهاد تاکید کرد؛ در طرح زوج مانا تعداد 100 خانواده و 10 هزار و 500 زوج برای معرفی خانواده موفق و زوج مانا اعلام آمادگی کرده اند.

در این زمینه مجموع ملاک ها را مشخص کردیم به طوری که 1200 اثر از خانواده ها به دست ما رسیده است.

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، فرزندآوری، کنشگری اجتماعی، فعالیت جهادی، رتبه علمی زوجین، فعالیت های قرآنی و معرفتی، حضور در دوره های آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام ازدواج دانشجویی از امروز

آغاز ثبت نام ازدواج دانشجویی از امروز