مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 10:202023-11-06بين الملل

زیردریایی اتمی آمریکا وارد حوزه عملیاتی «سنتکام» شد


یک زیردریایی اتمی آمریکا روز دوشنبه (دیروز) در حوزه عملیاتی سازمان تروریستی «سنتکام» (ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا در غرب آسیا) استقرار یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در ادامه تحرکات نظامی آمریکایی ها در حمایت از رژیم صهیونیستی در جنگ علیه فلسطینیان، واشنگتن یک زیردریایی اتمی را به منطقه غرب آسیا فرستاده است.

 سازمان تروریستی سنتکام (ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا در غرب آسیا) شامگاه یکشنبه (دیشب) در پیامی در شبکه ایکس (توییتر سابق) خبر از استقرار یک زیردریایی اتمی در منطقه داد.

بنا بر اعلام فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا در غرب آسیا، یک زیردریایی کلاس اوهایو در تاریخ پنجم نوامبر (یکشنبه 14 آبان) وارد حوزه مسئولیت عملیاتی سنتکام شد.

اعلام استقرار یک زیردریایی اتمی آمریکا در غرب آسیا در شرایطی صورت گرفته که واشنگتن از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی و حملات غیرانسانی همه جانبه رژیم صهیونیستی به فلسطینیان، تحرکات نظامی خود در منطقه را تشدید کرده است.

بنا بر گزارش خبرگزاری آناتولی و دیگر رسانه ها، آمریکا از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی دو ناوهواپیمابر خود را به منطقه غرب آسیا فرستاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیردریایی اتمی آمریکا وارد حوزه عملیاتی «سنتکام» شد

زیردریایی اتمی آمریکا وارد حوزه عملیاتی «سنتکام» شد