مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 13:352023-11-10فرهنگي

گلستان میزبان شانزدهمین جشنواره فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان از برگزاری جشنواره فرهنگ اقوام ایران زمین تا پایان آبان در این استان خبر داد.

- ایسنا/گلستان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان از برگزاری جشنواره فرهنگ اقوام ایران زمین تا پایان آبان در این استان خبر داد.

محمدجواد ساوری ظهر جمعه، 19 آبان در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: جشنواره فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین که تاکنون در پانزده دوره و به صورت سالانه برگزار شده است، امسال نیز با حضور پرشور مردم در قالب قومیت های مختلف حول پرچمی واحد برگزار می شود.

وی بیان کرد: هنرمندان صنایع دستی از استان های سراسر کشور و همچنین گروه های موسیقی سنتی و آیینی از اقوام مختلف کشور در این جشنواره هنر خود را عرضه می کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان خاطرنشان کرد: شانزدهمین دوره این رویداد فرهنگی در بخش های صنایع دستی، سوغات، موسیقی، گردشگری و بوم گردی، سیاه چادر و عشایر، روستاهای هدف گردشگری، غذاهای سنتی و بازی های بومی و محلی با حضور هنرمندان استان های مختلف کشور در حال برنامه ریزی و هماهنگی است و تا پایان آبان ماه در مرکز نمایشگاه های بین المللی استان گلستان در گرگان برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستان میزبان شانزدهمین جشنواره فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین

گلستان میزبان شانزدهمین جشنواره فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین