مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 14:252023-11-11ورزشي

لیونل مسی جایگاه چای را به خطر می اندازد؟(+عکس)


تولیدکنندگان بزرگ ماته، امیدوارند که علاقه مسی به این نوشیدنی، فروش آن ها را هم بیشتر کند و او را بزرگ ترین سفیر ماته در دنیا می دانند و حالا که او در آمریکا بازی می کند، - فرصتی طلایی ایجاد شده تا ماته در آمریکا هم به شهرت بیشتری برسد.

تصور اینکه کسی جایگاه چای را در دنیا متزلزل کند، کمی سخت است، اما وقتی پای لیونل مسی، ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال در میان باشد، چه بسا بعضی اتفاق ها دست کم قابل تصور هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمشهری، اینجا، البته بحث نه بر سر توپ و میدان فوتبال که درباره یک نوشیدنی تلخ و سرشار از کافیین و بسیار محبوب در آمریکای لاتین است که دنیا این روز ها چیز های بیشتری از آن می شنود.

این نوشیدنی که ماته نام دارد، درواقع یک نوشیدنی گرم مثل چای است.

گیاه ماته که بومی آمریکای جنوبی است در کشور هایی مثل آرژانتین، اوروگوئه، پاراگوئه و برزیل محبوبیت زیادی دارد و در سوریه و لبنان هم مصرف می شود.

گفته می شود که سوریه، بزرگ ترین واردکننده این گیاه است.

مردم در این کشورها، برگ سبز و خشک شده این گیاه را در لیوان هایی گرد از جنس چوب و فلز و حتی شیشه (قبلا به صورت سنتی، این گیاه در پوست کدو ریخته می شده است) می ریزند و با اضافه کردن آب داغ (دما معمولا حدود 75 درجه سانتی گراد است) نوشیدنی را حاضر و با یک نی مخصوص که بومبیلا نام دارد، آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیونل مسی جایگاه چای را به خطر می اندازد؟(+عکس)

لیونل مسی جایگاه چای را به خطر می اندازد؟(+عکس)