مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 13:052023-11-01دانش

مهدی منتظرقائم: چرا واژه گزینی های مطلوب در ارتباطات نداریم؟


از وضعیت حمایت از کتاب های حوزه ارتباطات گله مند است و تصریح می کند که دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها بودجه ای برای حمایت ندارد و شورای عالی انقلاب فرهنگی و انتشارات صمت هم در این زمینه همکاری لازم را ندارند.

- مهدی منتظرقائم ـ استاد ارتباطات ـ از وضعیت حمایت از کتاب های حوزه ارتباطات گله مند است و تصریح می کند که دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها بودجه ای برای حمایت ندارد و شورای عالی انقلاب فرهنگی و انتشارات صمت هم در این زمینه همکاری لازم را ندارند.

مهدی منتظرقائم ـ عضو هیأت علمی گروه ارتباطات دانشگاه تهران ـ در نشست نقد و بررسی کتاب مخاطب شناسی خود که روز گذشته برگزار شد، موضوعاتی را درباره وضعیت رسانه ها و مشکلات انتشار کتاب هایی با موضوع ارتباطات بیان کرد که در زیر به اختصار آمده است: ـ چرا کتاب های خوب ترجمه نمی شوند و از سوی دیگر برخی کتاب ها چندباره ترجمه می شوند؟ ـ چرا انجمنی برای حمایت از ترجمه راه اندازی نمی شود؟ ـ چرا واژه گزینی های مطلوب در ارتباطات نداریم؟ ـ 15 سال برای تألیف کتابی زمان گذاشتم و در نهایت انتشارات برای آن 3 میلیون تومان حق الزحمه در نظر گرفته که پس از یک سال هنوز به من پرداخت نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهدی منتظرقائم: چرا واژه گزینی های مطلوب در ارتباطات نداریم؟

مهدی منتظرقائم: چرا واژه گزینی های مطلوب در ارتباطات نداریم؟