مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 11:502023-10-28اقتصادي

مردم با اقدامات پیشگیرانه تروما آشنا شوند/ لزوم راه اندازی بیمارستان تروما


استاندار گیلان بر لزوم توسعه اطلاع رسانی درباره تروما در مدارس و دانشگاه ها تاکید و تصریح کرد: جامعه باید نسبت به اقدامات اولیه تا رسیدن فوریت های پزشکی آگاهی داشته باشد تا بتوانیم مرگ و میرها را کاهش دهیم.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان بر لزوم توسعه اطلاع رسانی درباره تروما در مدارس و دانشگاه ها تاکید و تصریح کرد: جامعه باید نسبت به اقدامات اولیه تا رسیدن فوریت های پزشکی آگاهی داشته باشد تا بتوانیم مرگ و میرها را کاهش دهیم.

اسدالله عباسی امروز در آیین افتتاح نخستین پژوهشکده ترومای کشور در گیلان، ضمن قدردانی از دست اندرکاران راه اندازی این مرکز علمی و تحقیقاتی، اظهار کرد: همواره پژوهش مقدم بر علوم عملی است.

وی با تاکید بر لزوم تشکیل بانک اطلاعاتی از حوادث مرتبط با مغز و اعصاب، افزود: گیلان استان گردشگری بوده و تنها در نیمه نخست امسال شاهد اقامت 62 میلیون نفر مسافر بودیم؛ این حجم تردد موجب شده با حوادث ترافیکی بیشتری مواجه شویم.

استاندار گیلان با اشاره به ارتباط تروما با حوادث ترافیکی، تصریح کرد: حوادث جاده ای زیادی متوجه عابرین پیاده و موتورسیکلت سواران و دوچرخه سواران است.

عباسی خواستار توسعه اقدامات پیش بیمارستانی و فوریت های پزشکی جهت انتقال بیماران تروما با حداقل آسیب و خسارت به مغز و اعصاب شد و اضافه کرد: جامعه ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم با اقدامات پیشگیرانه تروما آشنا شوند/ لزوم راه اندازی بیمارستان تروما

مردم با اقدامات پیشگیرانه تروما آشنا شوند/ لزوم راه اندازی بیمارستان تروما