مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 12:152023-11-21سياسي

روایان پیشرفت در شهرستان نور؛ این کاغذسازیِ باانگیزه لنگِ کاغذبازی است


اردوی راویان پیشرفت همزمان با هفته بسیج در مازندران به مقصد یک کارخانه کاغذ در چمستان شهرستان نور برگزار شد و بازدیدها و خروجی نشست خبری حاکی از آن بود که این شرکت کاغذسازی با وجود پیشرفت با چالش انتقال نیافتن سند مالکیت مواجه است مشکلی که شاید مانع از حرکت رو به جلو باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس مازندران، اردوی راویان پیشرفت در شهرک صنعتی چمستان نور در 29 آبان ماه 1402، به مناسبت هفته بسیج با همراهی بسیج رسانه مازندران برگزار شد.

در این اردوی یک روزه که به همت  سازمان بسیج کارگران و کارخانجات مازندران و با همراهی سازمان بسیج رسانه استان برگزار شد، اصحاب رسانه از کارخانه کاغذ پاژ سلولز آریا فعال در حوزه تولید مواد اولیه کارتن بازدید کردند.

پس از بازدید میدانی، سید جوادشاکری مشاور این شرکت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هلدینگ صنایع بسته بندی پاژ پارس با قدمتی بالای 15 سال فعالیت در مشهد شهر صنعتی چناران با اشتغال بالغ بر 300 نفر و تولید ماهانه 3هزار تن ورق مقوا و کارتن مشغول فعالیت است.

وی یادآور شد: به منظور تامین منابع نیاز این کارخانه در سال 1399 در این شهر افتتاح و به روزرسانی شد تولید از ماهی 100 تن بعد از دو سال به 850 تن  و اشتغال از 15 نفر به 65 نفر (حدود 55 نیرو بیمه شده) رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایان پیشرفت در شهرستان نور؛ این کاغذسازیِ باانگیزه لنگِ کاغذبازی است

روایان پیشرفت در شهرستان نور؛ این کاغذسازیِ باانگیزه لنگِ کاغذبازی است