مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 18:502023-10-29اقتصادي

تدابیر لازم برای رفع رکود در واحدهای تولیدی آذربایجان غربی اندیشیده شده است


اکثر واحدهای تولیدی استان، نیازمند تامین سرمایه در گردش بوده و تدابیر لازم برای رفع رکود در واحدهای تولیدی اندیشیده شده است.

- ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی گفت: اکثر واحدهای تولیدی استان، نیازمند تامین سرمایه در گردش بوده و تدابیر لازم برای رفع رکود در واحدهای تولیدی اندیشیده شده است.

محمدصادق معتمدیان امروز، 7 آبان در نود و یکمین یکشنبه های حمایت از تولید و در بازدید از دو واحد تولیدی در ارومیه، افزود: طرح یکشنبه های حمایت از تولید در راستای حمایت از تولید و سرمایه گذاری در سطح استان در طول دو سال اخیر به صورت مستمر اجرا شده است.

وی همچنین با اشاره به بازدیدهای میدانی تیم اقتصادی استان از واحدهای تولیدی و رفع مشکلات و موانع تولید این واحدها، خاطرنشان کرد: در یکشنبه های حمایت از تولید، با نظارت بر ابعاد زیست محیطی واحدهای تولیدی، تلاش می شود در کنار رفع مشکلات این واحدها، مسائل زیست محیطی نیز در آنها رعایت شود.

استاندار آذربایجان غربی به تاثیر مثبت احیای واحدهای تولیدی در رشد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری نیز اشاره کرده و افزود: سازمان آمار و اطلاعات کشور اخیراً گزارش داده که آذربایجان غربی بیشترین کاهش نرخ بیکاری را در سطح کشور داشته و در تابستان امسال با کاهش 5.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدابیر لازم برای رفع رکود در واحدهای تولیدی آذربایجان غربی اندیشیده شده است

تدابیر لازم برای رفع رکود در واحدهای تولیدی آذربایجان غربی اندیشیده شده است