مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 10:102023-11-02سياسي

لازم است برای برخی مدیران نفتی و حمل ونقل در مرکز پرونده ترک فعل تشکیل شود


مسئولان و دستگاههای استانی تمام توان خود برای مقابله با قاچاق سوخت را پای کار آورده اند اما متاسفانه دستگاههای متولی حوزه نفت و حمل و نقل در مرکز سیاست های دقیقی در این حوزه ندارند و نظارت دقیقی از ناحیه آنها دیده نمی شود .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان امروز در مراسم معارفه عارف اکبری به عنوان دادستان جدید بندرعباس و تودیع علیرضا احمدی منش، ساماندهی مسئولیت اجتماعی شرکت های بزرگ را از اقدامات ارزشمند دادستانی در سال های اخیر در هرمزگان برشمرد و گفت: عدالت اجتماعی از مطالبات جدی رییس قوه است و تحقق آن به عهده همه اجزای حاکمیت است.

وی عنوان داشت: در این زمینه دستگاه قضایی مطالبه گر است به طوری که ورود دستگاه قضایی هرمزگان باعث شد پرونده مالیاتی 92 شرکت بزرگ که در 17 استان دیگر پرداخت می شد به استان منتقل و از این محل 4 هزار میلیارد تومان عایدی از محل عوارض این مالیات ها نصیب شهرداریها و دهیاری ها شد.

قهرمانی افزود: قاچاق سوخت آسیب های متعددی را برای جامعه به همراه دارد و اقدامات جدی در مقابله با قاچاق در استان به همت استاندار انقلابی در جریان است.

رییس کل دادگستری هرمزگان با بیان این که بخشی از مشکلات کنونی ناشی از سهل انگاری های گذشته است، بیان داشت: 16 کارمند به عنوان نماین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لازم است برای برخی مدیران نفتی و حمل ونقل در مرکز پرونده ترک فعل تشکیل شود

لازم است برای برخی مدیران نفتی و حمل ونقل در مرکز پرونده ترک فعل تشکیل شود