مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 15:152023-11-07اجتماعي

900 دانشجومعلم به کمک آموزش و پرورش خوزستان می آیند


رییس دانشگاه فرهنگیان خوزستان با اشاره به به کارگیری دانشجویان ورودی 98 و 99 در آموزش و پرورش، از کمک حدود 900 دانشجومعلم به آموزش و پرورش خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه فرهنگیان خوزستان با اشاره به به کارگیری دانشجویان ورودی 98 و 99 در آموزش و پرورش، از کمک حدود 900 دانشجومعلم به آموزش و پرورش خبر داد.

دکتر مسعود صالحی شبلیزی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به به کارگیری دانشجویان ورودی 98 و 99 به عنوان معلم در مدارس، اظهار کرد: بیش از 99 درصد دانشجویان ورودی 98 فارغ التحصیل شده اند و اکنون مشغول به کار هستند اما دانشجویانی که درس افتاده یا جامانده دارند و همچنین ورودی های 99، می توانند علاوه بر گذراندن کلاس های درس خود، برای تدریس به مدرسه بروند تا نیاز آموزش و پرورش نیز رفع شود.

وی افزود: بنا بر دستور وزارت آموزش و پرورش و کمبود معلم و با توجه به اینکه این دانشجویان درس کارورزی دارند، اعلام شده است که کارورزی دانشجویان در مناطقی که نیاز به معلم بیشتر است، همزمان با مشغول به کارشدن آن ها برگزار خواهد شد.

رییس دانشگاه فرهنگیان خوزستان با اشاره به هدف از به کارگیری دانشجومعلمان، گفت: با هدف برطرف کردن نیاز آموزش و پرورش به معلم و با توجه به لزوم گذراندن کارورزی در مدارس، این دانشجویان در مدرسه مشغول به تحصیل می شوند و حق الزحمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

900 دانشجومعلم به کمک آموزش و پرورش خوزستان می آیند

900 دانشجومعلم به کمک آموزش و پرورش خوزستان می آیند