مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 14:302023-11-13اقتصادي

حمایت بانک ها در پیشبرد طرح های توسعه ای خراسان شمالی ضروری است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی اجرای پروژه انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی را یکی از پروژه های با اولویت استان دانست و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، ناصر فخرموحدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی ظهر امروز در نشست هماهنگی با بانک های استان و پتروشیمی خراسان با موضوع رفع نیاز تسهیلاتی پروژه انتقال پساب شهر بجنورد اظهارکرد: حمایت بانک ها در پیشبرد طرح های توسعه ای استان مهم، اثرگذار و ضروری است.

وی اجرای پروژه انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی را یکی از پروژه های با اولویت استان دانست و گفت: با توجه به پیشرفت قابل قبول این پروژه، نیاز به مساعدت بانک ها همچنان وجود دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی افزود: بانک های استان با تامین مالی و پرداخت تسهیلات، نقش مهمی در توانمندی واحدهای صنعتی و تولیدی و به نتیجه رسیدن پروژه ها در استان دارند.

وی تاکید کرد: هر جا نیاز به کمک و مساعدت ما و حضور استاندار باشد، آمادگی کامل برای همکاری داریم.

فخر موحدی اظهارداشت: امروزه روحیه سودآوری در هلدینگ ها مطرح است و در نتیجه هلدینگ ها نیز مجبور شدند تا این رویه را دنبال کنند، کنترل نقدینگی اولویت یک هلدینگ است تا ایجاد تولید کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت بانک ها در پیشبرد طرح های توسعه ای خراسان شمالی ضروری است

حمایت بانک ها در پیشبرد طرح های توسعه ای خراسان شمالی ضروری است