مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 14:502023-11-13سياسي

محرمانه های قدرت پهپادی ایران


سختی ها، مرارت ها و مقاومت بی پایان دانشمندان پهپادی ایران در کنار پشتیبانی و حمایت های بی دریغ فرماندهان نظامی بعد از 39 سال کشورمان را به جرگه پیشتازان صنعت پهپادی جهان وارد کرد و بخشی از نیاز جهان به فناوری های پهپادی توسط ایران تامین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به دلیل اهمیت مطالب مطرح شده در مستند پرچمدار که یکشنبه شب؛ 21 آبان روی آنتن شبکه دوم سیما رفت، خبرگزاری دانشجویان ایران ناگفته ها و محرمانه های قدرت پهپادی ایران در این مستند را به صورت مکتوب در اختیار مخاطبان قرار می دهد.

مستند پرچمدار حکایتی از مسیر ایجاد، تثبیت و تحکیم قدرت پهپادی ایران با تکیه بر پهپادهای خانواده شاهد است که با استفاده از تصاویر آرشیوی برای نخستین بار پخش شد.

در این مستند بسیاری از عملیات ها و اتفاقات پهپادی شاخص در طول سال های اخیر به ویژه در جبهه مقاومت را با روایت مستقیم نفرات درگیر در این حوزه به تصویر کشید.

موضوع حضور پهپادهای شاهد در جنگ اوکراین از دیگر محورهایی است که در این مستند به آن پرداخته شد همچنین برای نخستین بار اسنادی در خصوص ماجرای فروش پهپادهای شاهد 136 به روسیه منتشر شد که ثابت می کند ماجرای فروش پهپاد به روسیه ماهها قبل از آغاز جنگ اوکراین کلید خورده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرمانه های قدرت پهپادی ایران

محرمانه های قدرت پهپادی ایران