مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 20:512023-11-01اقتصادي

ایجاد شفافیت قیمت برای کشاورزان و مصرف کننده با ورود برنج به بورس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، محمدعلی شیرازی عصر امروز در آیین افتتاح و آغاز چهارمین سال معاملات برنج طارم در بورس کالای ایران شامگاه چهارشنبه در مرکز بین المللی تجارت و پایانه صادرات برنج ایران، اظهار کرد: مازندران یکی از استان های شاخص در تولید محصول برنج است که امروزه برنج یکی از محصولات و مواد غذایی مهم در کشور محسوب می شود.

وی افزود: محصول برنج امروزه به عنوان یکی از محصولات در بورس کالا عرضه می شود و امید داریم بتوان ارزش افزوده اصلی آن به صاحبان اصلی که کشاورزان و شالیکاران هستند، برسد.

مدیرعامل فرابورس ایران تصریح کرد: تأمین مالی یکی از مؤلفه های مهم در فرابورس است که در زمینه تأمین مالی در فرابورس ایران ابزارهای متنوع از جمله حقوق صاحبان سهامی، سهامداری، سرمایه ای و بدهی در اندازه های مختلف وجود دارد هرچند با توجه به استعداد در منطقه باید گام برداشت و با توجه به توانمندی که وجود دارد ابزارهای متنوع و بازارهای مختلف داریم.

شیرازی با اشاره به اینکه می خواهیم با ورود برنج به بازار معاملات بورس کالای ایران خدمت ارزشمند به مردم استان مازندران داشته باشیم، یادآور شد: عرضه برنج در بورس کار بزرگی است البته تأمین مالی بازارهای مختلف نوآفرین برای شرکت های دانش بنیان، مراکز رشد و بازارهای اول و دوم برای شرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد شفافیت قیمت برای کشاورزان و مصرف کننده با ورود برنج به بورس

ایجاد شفافیت قیمت برای کشاورزان و مصرف کننده با ورود برنج به بورس