مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 12:152023-11-19سياسي

لایحه بودجه 1403 هفته جاری از سوی دولت به مجلس واصل می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید نظام الدین موسوی سخنگوی هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی، با اشاره به زمان ارائه لایحه بودجه 1403 از سوی دولت به مجلس، - سخنگوی هیأت رییسه مجلس از ارائه لایحه بودجه 1403 در هفته جاری به مجلس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید نظام الدین موسوی سخنگوی هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی، با اشاره به زمان ارائه لایحه بودجه 1403 از سوی دولت به مجلس، گفت: هنوز این لایحه به مجلس نیامده، اما طبق اخباری که از دولت دریافت کرده ایم، احتمال دارد این هفته به مجلس بیاید.

عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: بر اساس قوانین، بودجه سال 1403 در دو مرحله به مجلس ارائه می شود، یعنی ابتدا منابع بودجه عمومی دولت و بعد از آن احکام و جداول بررسی می شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: از این رو کمیسیون های مجلس شورای اسلامی از فردا نمایندگان خود را برای عضویت در کمیسیون تلفیق بودجه سال 1403 انتخاب و به این کمیسیون معرفی خواهند کرد.

گفتنی است؛ بر اساس اصلاح ماده 182 آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، لایحه بودجه کشور به صورت دو مرحله ای بررسی می شود؛ یعنی مرحله اول رسیدگی به احکام در قالب ماده واحده و تبصره ها و در مرحله دوم رسیدگی به ارقام بودجه در قالب جداول تفصیلی با رسیدگی دقیق و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه بودجه 1403 هفته جاری از سوی دولت به مجلس واصل می شود

لایحه بودجه 1403 هفته جاری از سوی دولت به مجلس واصل می شود