مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 22:102023-11-01اجتماعي

ضرورت برخورد با برداشت کنندگان غیر مجاز شن و ماسه در گیلان


مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان با تاکید بر لزوم برخورد جدی با برداشت کنندگان غیر مجاز شن و ماسه از بستر رودخانه ها، گفت: محیط زیست استان نیازمند حفاظت جدی است.

- ایسنا/گیلان مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان با تاکید بر لزوم برخورد جدی با برداشت کنندگان غیر مجاز شن و ماسه از بستر رودخانه ها، گفت: محیط زیست استان نیازمند حفاظت جدی است.

حمزه عشوری بر عزم و اراده جدی این اداره کل و اعضای شورای حفظ حقوق بیت المال در حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی به عنوان بخشی از انفال عمومی تاکید و اظهار کرد: هرگونه برداشت خارج از چارچوب ضوابط و مغایر با مجوزهای محیط زیست تخلف است و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و برداشت غیرمجاز شن و ماسه از بستر و حریم رودخانه ها با متخلفان به شدت برخورد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی و امور رسانه اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان، وی با اشاره به اینکه حفاظت از محیط زیست عزم و اراده همگانی را می طلبد، افزود: حفظ و صیانت از طبیعت و محیط زیست بدون همکاری، همراهی و مشارکت مردم امکان پذیر نیست.

مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان گفت: در سال های اخیر شاهد همراهی بیشتر قضات در برخورد با متخلفان در حریم و بستر رودخانه و برداشت کنندگان غیر مجاز و غیر اصولی شن و ماسه از رودخانه ها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت برخورد با برداشت کنندگان غیر مجاز شن و ماسه در گیلان

ضرورت برخورد با برداشت کنندگان غیر مجاز شن و ماسه در گیلان