مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 19:252023-11-18اقتصادي

پوشش بیمه ای حلقه مفقوده صادرات کالا از کردستان است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان افزود: یکی از مصوبات دور دوم سفر رییس جمهور به استان بحث حمل یکسره کالا است اما حلقه مفقوده این موضوع، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، علی نوری عصر امروز شنبه در آیین افتتاح ساختمان جدید مدیریت شعب بیمه رازی استان کردستان که در سنندج با حضور رییس کل بیمه مرکزی، مدیرعامل بیمه رازی و دیگر مسئولان استانی برگزار شد، اظهار داشت: انتظار داریم به پوشش بیمه ای در مرزهای کردستان توجه ویژه شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان افزود: یکی از مصوبات دور دوم سفر رییس جمهور به استان بحث حمل یکسره کالا است که کمک زیادی به تولید و صادرات می کند اما حلقه مفقوده این موضوع پوشش بیمه ای است و بیمه رازی با توجه به سابقه اش می تواند به این موضوع ورود کند.

وی با یادآوری بازگشایی معابر مرزی در استان کردستان، گفت: این اتفاق در کل کشور بی سابقه است و اکنون کولبری در استان مجدداً فعال شده اما متاسفانه هیچ پوشش بیمه ای در این زمینه وجود ندارد.

نوری افزود: در نظر داریم که پوشش بیمه کولبران را اجرا کنیم و قطعا این موضوع می تواند اشتغالزایی و درآمد خوبی برای بیمه داشته باشد و خیال ما را نیز آسوده خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش بیمه ای حلقه مفقوده صادرات کالا از کردستان است

پوشش بیمه ای حلقه مفقوده صادرات کالا از کردستان است