مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 20:452023-11-14سياسي

اردوی راهیان پیشرفت برای اصحاب رسانه تدارک دیده شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو،  مرادعلی پیوند (معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد) در نشست پشتیبانی برگزاری جشنواره ابوذر و سفر راهیان پیشرفت افزود: - معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: اردوی راهیان پیشرفت برای اصحاب رسانه سراسر کشور تهیه و تدارک دیده شده است که این اردو برای خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد هم برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو،  مرادعلی پیوند (معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد) در نشست پشتیبانی برگزاری جشنواره ابوذر و سفر راهیان پیشرفت افزود: این اردو برای 120 نفر از خبرنگاران استان برنامه ریزی شده است.

پیوند اظهار داشت: اردوی پیشرفت برای کرمان و مشهد برنامه ریزی شده و اصحاب رسانه استان در سفر به کرمان علاوه بر زیارت مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از واحد ها و شرکت های بزرگ صنعتی و تولیدی استان کرمان بازدید خواهند کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد در ادامه اردوی راهیان پیشرفت خبرنگاران به مشهد مقدس اعزام می شوند و علاوه بر زیارت حرم مطهر حضرت رضا (ع) از واحد های بزرگ استان خراسان رضوی بازدید می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی راهیان پیشرفت برای اصحاب رسانه تدارک دیده شد

اردوی راهیان پیشرفت برای اصحاب رسانه تدارک دیده شد