مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 13:552023-11-14حوادث

کشف 350 کیلوگرم ماهی غیر مجاز در طبس


در بسته خبری امروز پلیس خراسان جنوبی در جریان اخباری با عناوین انهدام باند سارقان و کشف هزار لیتر سوخت قاچاق در نهبندان، 350 کیلوگرم ماهی غیر مجاز در طبس، - خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ در بسته خبری امروز پلیس خراسان جنوبی در جریان اخباری با عناوین انهدام باند سارقان و کشف هزار لیتر سوخت قاچاق در نهبندان،  350 کیلوگرم ماهی غیر مجاز در طبس، یک قطعه پرنده کمیاب در زیرکوه و قرص های غیرمجاز در خوسف قرار می گیرید.

انهدام باند سارقان در نهبندان    سرهنگ حسین عرب، فرمانده انتظامی نهبندان اظهار داشت: با وقوع چند فقره سرقت منازل و اماکن خصوصی در سطح این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

  وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی آثار و علائم به جا مانده در صحنه سرقت، 4 سارق را شناسایی و طی یک عملیات ضربتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر و مقادیری اموال مسروقه شامل تلویزیون،فرش، چرخ خیاطی، جارو برقی، لب تاب، مانیتور، سیم و کابل برق، بخاری گازی، آهن آلات، و شیر آلات را کشف کردند.

  فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان با اشاره به این که متهمان در ابتدا بزه انتسابی را انکار، که پس از مشاهده ادله و مستندات موجود لب به اعتراف گشوده و به 13 فقره سرقت منازل و اماکن خصوصی اعتراف کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 350 کیلوگرم ماهی غیر مجاز در طبس

کشف 350 کیلوگرم ماهی غیر مجاز در طبس