مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 01:252023-10-22اقتصادي

رشد 68 درصدی نصب انشعابات آب در لرستان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان در حاشیه جلسه شورای اداری استان، در جمع خبرنگاران از رشد 68 درصدی نصب انشعابات در استان خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان در حاشیه جلسه شورای اداری استان، در جمع خبرنگاران از رشد 68 درصدی نصب انشعابات در استان خبر داد.

یاسر اکبریان 30 مهر اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام گرفته و افزایش پیمانکاران حرفه ای و همچنین ایجاد چندین نقشه راه از جمله اصلاح قراردادهای نصب جهت نصب انشعابات سال های گذشته، قراردادهای تفاهم نامه ای نصب انشعابات و همکاری مطلوب معاونت بهره برداری و توسعه آب و مشترکین شرکت برای عملیاتی کردن درخواست های مشترکین جهت تسریع در خرید و نصب انشعابات آب صورت گرفته که بر اساس گزارش های دریافتی از واحد نصب و ساماندهی انشعابات آب معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت، در شش ماهه اول سال جاری حدود 8500 فقره انشعاب در سطح استان نصب شده است که در مقایسه با سال قبل شاهد افزایش 68 درصدی در این حوزه بوده ایم.

وی افزود: این افزایش در همه شهرهای استان و در بین مشترکین خانگی و غیرخانگی به ویژه در طرح نهضت ملی مسکن بوده است.

اکبریان همچنین خاطرنشان کرد: انتظار داریم مشترکین به منظور جلوگیری از افزایش هزینه ها و ایجاد خسارت به شبکه توزیع آب، حتما قبل از شروع هرگونه س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 68 درصدی نصب انشعابات آب در لرستان

رشد 68 درصدی نصب انشعابات آب در لرستان