مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 14:352023-11-18اقتصادي

55 زندانی مهریه در هرمزگان آزاد شدند


رییس کل دادگستری هرمزگان با اشاره به اینکه 95 زندانی جرائم غیرعمد از ابتدای سالجاری تاکنون از زندان های این استان آزاد شدند، گفت: 55 نفر از مددجویان آزاد شده زندانی مهریه بوده که از بند رهایی یافتند.

- ایسنا/هرمزگان رییس کل دادگستری هرمزگان با اشاره به اینکه 95 زندانی جرائم غیرعمد از ابتدای سالجاری تاکنون از زندان های این استان آزاد شدند، گفت: 55 نفر از مددجویان آزاد شده زندانی مهریه بوده که از بند رهایی یافتند.

مجتبی قهرمانی امروز (بیست و هفتم آبان ماه)، با اعلام این خبر افزود: 11 نفر از زندانیان آزاد شده نفقه و 29 نفر زندانی مالی بودند.

وی، مجموع بدهی مددجویان آزاد شده را بیش از 2 هزار و 40 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: باتوجه به تدابیر اتخاذ شده از سوی ستاد دیه و پیگیری دستگاه قضایی استان، 292 میلیارد ریال از این مبلغ توسط شاکیان بخشیده شده است.

این مقام قضایی اظهار کرد: همچنین افزون بر 36 میلیارد ریال از بدهی این افراد نیز توسط ستاد دیه و بیش از یک هزار و 600 میلیارد ریال نیز از محل سایر منابع و پذیرش اعسار و تقسیط توسط محاکم قضایی تامین شده است.

رییس هیئت امنای ستاد رسیدگی به امور دیه و حمایت از زندانیان نیازمند هرمزگان همچنین اذعان کرد: اعطای تسهیلات قرض الحسنه از سوی بانک های عامل و صندوق تامین خسارت های بدنی بخش دیگری از اقدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

55 زندانی مهریه در هرمزگان آزاد شدند

55 زندانی مهریه در هرمزگان آزاد شدند