مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 15:152023-10-25اقتصادي

حضور بیش از 60 شرکت در نمایشگاه ایرانی سازان در ایلام


مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام از حضور بیش از 60 شرکت در نمایشگاه ایرانی سازان خبر داد و گفت: ایلام می تواند قطب تولیدات ساخت داخل نفت و گاز شود.

- ایسنا/ایلام مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام از حضور بیش از 60 شرکت در نمایشگاه ایرانی سازان خبر داد و گفت: ایلام می تواند قطب تولیدات ساخت داخل نفت و گاز شود.

سیدغلامحسن گرشاسبی مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام، 3 آبان در افتتاحیه نمایشگاه ایرانی سازان که در محل دائمی نمایشگاه های ایلام افتتاح شد، اظهار کرد: حرکت پرشتاب در خودکفایی و ایرانی سازی محصولات و ملزومات صنعتی به معنای عدم تعامل با دنیا نیست اما اگر بنا به تحریم باشد چاره ای جز خودکفایی نیست.

وی گفت: در دهه 60 بسیاری از ملزومات اولیه مانند ماسه برای بتن ریزی و سیم جوش از خارج باید وارد می شد و متصدیان خارجی اجازه نزدیک شدن به کارکنان ما به تجهیزات را نمی دادند و اگر حرکت به سمت خودکفایی نبود، قطعا صنعت ما زمین می خورد.

مدیرعامل پتروشیمی ایلام تاکید کرد: لازم است ما با دنیا مراوده داشته باشیم و اگر آنها این رابطه را نمی خواهند ما باید به سمت تعامل و صادرات فناوری و محصولات با دنیا برویم.

گرشاسبی خودکفایی را شجره طیبه دانست و تصریح کرد: افزایش شرکت های دانش بنیان حوزه نفت به 550 شرکت و قطعات مورد نیاز که بیش از 8 هزار قطعه است اکنون در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بیش از 60 شرکت در نمایشگاه ایرانی سازان در ایلام

حضور بیش از 60 شرکت در نمایشگاه ایرانی سازان در ایلام