مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 15:202023-11-01اقتصادي

رتبه پناهندگی ایرانی ها در جهان چند است؟


بهرام صلواتی، مدیر رصدخانه مهاجرت ایران در یادداشتی نوشت: درسال 2020 تعداد مهاجران جدید ورودی ایرانی به کشور های این منطقه 48 هزار نفر بود که طبق آخرین آمار این سالنامه در سال 2021 با 141 درصد افزایش به 115 هزار ورودی جدید در سال رسیده است؛ - و به این ترتیب رتبه اول مهاجرفرستی و پناهندگی بر اساس نرخ رشد مهاجر جدید را ثبت کرده است.

بهرام صلواتی، مدیر رصدخانه مهاجرت ایران در یادداشتی نوشت: کارکرد سالنامه های مهاجرتی در جهان، نمایش آخرین شواهد و آمار های مهاجرتی برای اطلاع و آگاهی عموم از آخرین وضعیت روند های مهاجرتی و پیشنهاد راهکار های عملی برای شناخت و مدیریت بهتر پدیده جهانی مهاجرت است.

در همین راستا، در ادامه مهمترین نکات مربوط به سالنامه مهاجرتی کشور های حوزه OECD (ویرایش 47 ام) در ارتباط با کشور ایران که طی چند روز گذشته منتشر شده است بصورت خلاصه ارائه می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، نکته ای که مایه فخر و بالندگی است، اکثر آمار و نکات مربوط به ایران در سالنامه جدید OECD در سال 2023 پیش از این در سالنامه مهاجرتی ایران 1401 که توسط رصدخانه مهاجرت ایران در آذر ماه سال گذشته منتشر شده بود، مورد اشاره و تاکید قرار گرفته بود و لذا در اینجا صرفا به برخی از نکات جدید سالنامه OECD اکتفا می شود: 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه پناهندگی ایرانی ها در جهان چند است؟

رتبه پناهندگی ایرانی ها در جهان چند است؟