مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 14:252023-10-29بين الملل

قطر: دفتر حماس در دوحه را نمی بندیم


سخنگوی وزارت خارجه قطر در گفت وگو با شبکه «سی ان ان» تصریح کرد: قصد نداریم دفتر «حماس» در دوحه را به دلیل اهمیت این جنبش در پایان دادن به درگیری های غزه و آزادی اسرای اسراییلی ببندیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ماجد الانصاری سخنگوی وزارت امور خارجه قطر در مصاحبه با شبکه آمریکایی سی ان ان تصریح کرد که بستن دفتر جنبش مقاوما اسلامی حماس در دوحه، آن هم در شرایط کنونی مورد بحث دولت این کشور نیست.

براساس گزارش شبکه خبری روسیا الیوم ، الانصاری در ادامه بر اهمیت مذاکرات با هدف آزادسازی گروگان های غزه و تلاش های انجام شده در جهت جلوگیری از تشدید تنش ها تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: این کانال ارتباطی یعنی دفتر حماس در دوحه، نقش بسیار مهمی در مقابله با تنش هایی که در ماه سپتامبر رخ داده بود، ایفا کرد؛ مذاکرات قطر با حماس منجر به کاهش تنش ها در دو هفته اخیر پس از آغاز موج درگیری بین فلسطینی ها و اسراییلی ها شده است.

  سخنگوی وزارت خارجه قطر، بر اهمیت باز نگه داشتن این کانال برای کمک به حل و فصل مناقشه کنونی فلسطین و رژیم اشغالگر تاکید کرده و گفت: این تنها راهی است که به ما این فرصت را می دهد تا به عنوان میانجی برای آزادی گروگان ها و تضمین امنیت آن ها عمل کنیم تا به آغوش خانواده هایشان برگردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطر: دفتر حماس در دوحه را نمی بندیم

قطر: دفتر حماس در دوحه را نمی بندیم