مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 20:152023-11-18سياسي

درخشش خبرنگار خبرگزاری فارس در دومین جشنواره ملی رسانه ای «حریم رسالت»


سولماز عنایتی، خبرنگار خبرگزاری فارس همدان، با کسب مقام اول بخش گزارش تحقیقی تحلیلی در دومین جشنواره ملی رسانه ای «حریم رسالت» تقدیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی رسانه ای بانوان حریم رسالت با حضور مسئولان کشوری و استانی، و مهمانان داخلی و خارجی در مجتمع فرهنگی زیباکنار رشت برگزار شد.

 3 هزار و 100 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ملی در گیلان ارسال شد که از مجموع آثار ارسال شده، یک هزار و 500 اثر به مرحله نهایی داوری راه یافت.

نقش زنان جهان اسلام در تمدن سازی و گفتمان سازی انقلاب اسلامی ، زن، استحکام خانواده، جمعیت و ترویج سبک زندگی اسلامی ، زن در رسانه های غربی، جایگاه زن در غرب و جهان اسلام و الگوی سوم زن مسلمان، افتخارآفرینی زنان مسلمان در میادین بین المللی از جمله محور های دومین جشنواره رسانه ای بانوان حریم رسالت بود که در قالب های گزارش تحقیقی تحلیلی، یادداشت و سرمقاله، گزارش خبری، تیتر، عکس و اینفوگرافیک برگزار شد.

گفتنی است سولماز عنایتی، خبرنگار خبرگزاری فارس همدان با کسب مقام اول بخش گزارش تحقیقی تحلیلی در دومین جشنواره ملی رسانه ای  حریم رسالت تقدیر شد.

پایان پیام/89033/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش خبرنگار خبرگزاری فارس در دومین جشنواره ملی رسانه ای «حریم رسالت»

درخشش خبرنگار خبرگزاری فارس در دومین جشنواره ملی رسانه ای «حریم رسالت»