مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 18:502023-11-18سياسي

برگزاری بیش از 15 هزار برنامه هفته بسیج در مازندران


فرمانده سپاه کربلا از برگزاری 15 هزار و 526 برنامه در 59 عنوان با شعار محوری «بسیج امید ملت ایران است»، در هفته بسیج سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا امروز شنبه 27 آبان ماه در نشست خبری که به مناسبت هفته بزرگداشت بسیج در سالن جلسات فرماندهی سپاه واقع در مرکز مازندران برگزار شد، ضمن تبریک این هفته و تسلیت ایام شهادت مردم بی گناه غزه، با اشاره به فعالیت های یک سال گذشته بسیج در حوزه های مختلف اظهار کرد: ماموریت محرومیت زدایی به صورت نمادین در قالب طرح ها به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی بسیج را نقطه امیدی برای انقلاب و عاملی برای برطرف کردن مشکلات دانست و گفت: بسیج در بحران های مختلف همیشه کمک کننده بوده و هست، تلاش کرده که این انقلاب از مسیر درست منحرف نشود.

 مسلمی یادآور شد: به فضل الهی ما در چهل و چهارمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین هستیم که از 29 آبان ماه آغاز و تا یکشنبه پنجم آذر ماه ادامه پیدا خواهد کرد.

فرمانده سپاه کربلا با اعلام اینکه هفته بسیج امسال  با شعار بسیج امید ملت ایران است مزین شده، اضافه کرد: پایگاه های نواحی ما بالغ بر 15 هزار و 526 برنامه را در 59 عنوان در سراسر استان برای این هفته تدوین کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیش از 15 هزار برنامه هفته بسیج در مازندران

برگزاری بیش از 15 هزار برنامه هفته بسیج در مازندران