مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 22:302023-11-19دانش

حمایت دانشگاه از شرکت های استارتاپی در ازای ارائه خدمات ورزشی به دانشجویان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست شورای ورزش و تربیت بدنی دانشگاه علامه طباطبایی، با حضور عبدالله معتمدی، رییس دانشگاه، رضا قاسم نژاد، - رییس دانشگاه علامه طباطبایی در نشست شورای ورزش و تربیت بدنی دانشگاه گفت: راه اندازی مراکز کارآفرینی، نوآوری و استارتاپ ها یکی از دستور های جدی دانشگاه در همه دانشکده ها است.

دست دانشگاه برای حمایت از شرکت های استارتاپی که در مراکز رشد دانشگاه فعالیت می کنند باز است تا آن ها بتوانند به دانشجویان خدمات ورزشی ارائه دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست شورای ورزش و تربیت بدنی دانشگاه علامه طباطبایی، با حضور عبدالله معتمدی، رییس دانشگاه، رضا قاسم نژاد، معاون مدیرکل تربیت بدنی سازمان دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مهدی واحدی، معاون دانشجویی، محمدرضا قاسمیان مقدم، مدیر تربیت بدنی و جمعی از دانشجویان مدال آور ورزشی و کارکنان تربیت بدنی دانشگاه در سالن شورای حوزه ریاست دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد.

معتمدی در این نشست ضمن قدردانی از مدیران و کارکنان اداره تربیت بدنی و دانشجویان مدال آور ورزشی، گفت: در عین توجه به ورزش قهرمانی، اولویت ما باید فراگیر کردن ورزش باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت دانشگاه از شرکت های استارتاپی در ازای ارائه خدمات ورزشی به دانشجویان

حمایت دانشگاه از شرکت های استارتاپی در ازای ارائه خدمات ورزشی به دانشجویان