مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 09:252023-11-19دانش

پیام رییس جهاددانشگاهی کشور به جشنواره ابن حسام


رییس جهاددانشگاهی کشور به مناسبت برگزاری چهارمین جشنواره علمی، فرهنگی، هنری و ادبی ابن حسام پیامی صادر کرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس جهاددانشگاهی کشور به مناسبت برگزاری چهارمین جشنواره علمی، فرهنگی، هنری و ادبی ابن حسام پیامی صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، دکتر حسن مسلمی نایینی، رییس جهاددانشگاهی کشور به مناسبت برگزاری چهارمین جشنواره علمی، فرهنگی، هنری و ادبی ابن حسام که امروز، 28 آبان ماه همزمان با روز خوسف با حضور مسئولان کشوری و استانی در شهرستان خوسف برگزار شد، پیامی صادر کرد که این پیام توسط سیدمحمدحسین سیدکاشی رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی قرائت شد.

در متن پیام رییس جهاددانشگاهی آمده است؛ به نام خدای به سزا لایق حمد و ثنا/ ذات تو پاک از صفت ناسزا/ آن چه تو شایسته آنی به حق/ زَهره اوصاف تو گفتن که را؟ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با نگاهی فرهنگی سرمنشأ تحولات عظیم فرهنگی در ایران و بسیاری از کشورهای جهان اسلام گردید.

مبانی اعتقادی اسلام خواهی، آزادی خواهی و ظلم ستیزی آن پا گرفت و به بار نشست و اکنون پس از قریب نیم قرن از آن اتفاق خجسته، دامنه نفوذش در همان نگاه فرهنگ‎مدار از مرزهای ایران اسلامی فراتر رفته و چشم جهانیان را به خود خیره کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام رییس جهاددانشگاهی کشور به جشنواره ابن حسام

پیام رییس جهاددانشگاهی کشور به جشنواره ابن حسام