مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 13:202023-11-08سياسي

حوزه هنری استان قزوین دبیرخانه رویداد ملی «بازیستا» شد


«بازیستا» اولین رویداد بازی نامه نویسی در مسیر رشد و تولید است که حوزه هنری استان قزوین به عنوان دبیرخانه این رویداد ملی معرفی شده است.

- ایسنا/قزوین رییس حوزه هنری استان قزوین گفت: بازیستا اولین رویداد بازی نامه نویسی در مسیر رشد و تولید است که حوزه هنری استان قزوین به عنوان دبیرخانه این رویداد ملی معرفی شده است.

محمدرضا امامقلی در مراسم رونمایی از پوستر رویداد ملی بازی نامه نویسی بازیستا ، اظهار کرد: اولین رویداد بازی نامه نویسی در مسیر رشد و تولید است که در قالب بازی رومیزی، اتاق فرار و بازی های محیطی برگزار می شود و در این رویداد، نوجوانان علاقه مند به بازی سازی براساس مجموعه موضوعات استخراج شده از محصولات فرهنگی با منابعی از جمله فیلم، کتاب، انیمیشن و سریال کار خود را آغاز می کنند.

وی با تأکید بر اینکه بازی به نوعی یک بازوی تربیتی به شمار می آید، بیان کرد: به دلیل وجود تعامل و فضای اجتماعی که بازی ایجاد می کند، وجه تربیتی بالایی دارد.

امروزه بازی از پرتراکنش ترین فعالیت های اقتصادی در دنیا و کشور ماست و امروز ما درحال تجربه اندوزی در این حوزه هستیم و سعی داریم بازی را به عنوان یک تجربه جدید گردشگری معرفی کنیم و اگر جایگاه و اهمیت بازی در میان سیاست گذاران و مسئولان این حوزه مشخص شود، می توانیم به آینده این حوزه امی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه هنری استان قزوین دبیرخانه رویداد ملی «بازیستا» شد

حوزه هنری استان قزوین دبیرخانه رویداد ملی «بازیستا» شد