مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 16:302023-11-18بين الملل

محکومیت اسراییل در صفحات مجازی به ضرر بانک های آمریکایی تمام شد


کلیپ های بسیاری در فضای مجازی و از سوی کاربران شبکه های اجتماعی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی منتشر شد و در آخرین اقدام، - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - راهبرد معاصر نوشت: راهبرد معاصر ؛ غزه در خون و آتش است و جنایت های رژیم اشغالگر قدس تمامی ندارد؛ تعداد شهدا از 11 هزار نفر گذر کرده است، آماری که بیش از 3 هزار نفرشان را کودکان مظلوم و بی پناه تشکیل می دهند؛ کودکانی که برخی حتی معنای جنگ را نمی دانند و از وحشت بمباران شوکه می شوند یا نوزادانی که هنوز طعم زیتون را نچشیده باید بی غسل کفن و بی نام و نشان به آغوش خاک سپرده شوند.

شکست پروژه بایکوت خبری رژیم اشغالگر قدس با بایکوت خبری جنایت هایش در غزه سعی در تقطیع رسانه ای و منتشر نکردن اخبار و صحنه های این جنایت شوم داشت.

این رژیم حتی مراکز رسانه ای و بیش از 40 خبرنگار را با شناسایی مستقیم هدف قرار داد و شهید، دفاتر خبری را با خاک یکسان کرد تا افکار عمومی جهان فجایع غزه را نبینند.

رژیم صهیونیستی قصد داشت افکار عمومی جهان تبلیغات سیاسی-رسانه ای اش در مظلوم نمایی را باور کنند و در اذهان مردم فلسطین را غاصب و رژیم صهیونیستی را مورد ظلم واقع شده تصور کنند؛ اما در عصر فضای مجازی تمام این صحنه ها و جنایت های فجیع به سرعت و درستی برای تمام مردم دنیا مخابره شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت اسراییل در صفحات مجازی به ضرر بانک های آمریکایی تمام شد

محکومیت اسراییل در صفحات مجازی به ضرر بانک های آمریکایی تمام شد