مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 22:552023-11-07بين الملل

استقرار خوروهای زرهی چین نزدیک سواحل تنگه تایوان


یک وبگاه انگلیسی روز سه شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازکرد که ارتش چین در راستای تقویت خطوط مرزی با تایوان شمار نامشخصی خودروهای زرهی را در سواحل خود نزدیک یک جزیره تایوان مستقر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک رسانه انگلیسی روز سه شنبه گزارش سایت قطره و به نقل از کرد که ارتش چین در راستای تقویت خطوط مرزی با تایوان خودروهای زرهی جدید در سواحل خود هم مرز با جزیره تایوان مستقر کرده است.

وبگاه جینز دیفنس نوشت که شمار نامشخصی از خودروهای زرهی جدید ارتش چین در شرق گوانگ دونگ 10 کیلومتری جزایر کینمن درتنگه  تایوان مستقر است  و در صورت درگیری به سرعت وارد عمل می شوند.

 تایوان بخشی از چین محسوب می شود که ادعا های جدایی طلبانه دارد؛ ادعا هایی که کشور های جهان و سازمان ملل متحد به رسمیت نمی شناسند.

تحلیلگران نظامی بر این باورند که هدف از رزمایش های نظامی چین شکستن روحیه تایوان، خسته کردن خلبانان و پرسنل ارتش این جزیره و فرسودگی تجهیزات آنهاست.

گفته می شود که این خودرو مستحکم بوده و  ماموریت های سنگین رزمی را انجام می هد.

 این در حالی است که یک مقام نیروی هوایی آمریکا گفت که تایوانی ها در صورت آموزش و برخورداری از تجهیزات مناسب، مایل به جنگ با چین هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار خوروهای زرهی چین نزدیک سواحل تنگه تایوان

استقرار خوروهای زرهی چین نزدیک سواحل تنگه تایوان