مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 12:052023-11-07حوادث

توقیف بیش از هزار دستگاه خودروی شوتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین رحیمی در تشریح عملکرد اقدامات برجسته این پلیس با تأکید براینکه در مهرماه سال جاری برابر تدابیر و راهبرد های تدوین شده و با اجرای طرح های سراسری و منطقه ای و تمرکز بر کشف قاچاق کلان و سازمان یافته در سراسر .

- رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اجرای 3 مرحله طرح سراسری مقابله با قاچاق در کشور از توقیف هزار و 475 دستگاه خودروی قاچاق بر معروف به خودرو های شوتی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین رحیمی در تشریح عملکرد اقدامات برجسته این پلیس با تأکید براینکه در مهرماه سال جاری برابر تدابیر و راهبرد های تدوین شده و با اجرای طرح های سراسری و منطقه ای و تمرکز بر کشف قاچاق کلان و سازمان یافته در سراسر کشور در حوزه ماموریت های محوله شاهد رشد 6 درصدی عملکرد پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مقایسه با مدت مشابه سال قبل هستیم، عنوان داشت: با پیگیری ها و تلاش مضاعف صورت گرفته شاهد رشد بیش از 40 درصدی پرونده های تشکیل شده در حوزه های مختلف مقابله با جرایم مختلف اقتصادی به خصوص موضوع قاچاق کالا هستیم.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا در تشریح اقدامات پلیس گمرک، عنوان داشت: با هدایت کارکنان پلیس به سمت و سوی کنترل و بررسی هدفمند محموله های گمرکی شاهد افزایش 48 د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف بیش از هزار دستگاه خودروی شوتی

توقیف بیش از هزار دستگاه خودروی شوتی